''σκαλωσιά''...προς τη γνώση Εαυτού

...περί ψυχοθεραπείας και αυτογνωσίας- Βαλάντης Χουτοχρήστος -Ψυχολόγος,Ψυχοθεραπευτής & Συνυπεύθυνος Ομάδας ''ΠΡΟΒΑΛΛοντας...''


Καλωσήρθατε στο προσωπικό μου blog!

Ο όρος ''σκαλωσιά'' είναι εμπνευσμένος απο τον ψυχολόγο Lev Vygotsky, ο οποίος μελέτησε αρκετά την έννοια της γνώσης και τις διαδικασίες μάθησης, εστιάζοντας ιδιαίτερα στη σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή.Χρησιμοποίησε δε τον όρο ''scaffolding'', που μεταφράζεται με τον όρο ''πλαίσιο στήριξης'' ή ''σκαλωσιά'', για να περιγράψει την διαδικασία μάθησης μέσα από την σχέση δασκάλου και μαθητή. Στόχος- κατα τον Vygotsky- του εκπαιδευτικού είναι να βοηθήσει με ''σκαλωσιές'' τον μαθητή του να εσωτερικεύσει τη γνώση και, έπειτα, να προχωρήσει ο ίδιος πια μόνος και έμπειρος στο δρόμο της μάθησης
,της κάθε νέας μάθησης...

Κάπως έτσι ορίζεται και για μένα ο δρόμος της ψυχοθεραπείας, αλλά και η σχέση του θεραπευτή με τον αναλυόμενό του...

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011


Ομάδα Γονέων στις Μικρές Ιστορίες!

Το πρώτο και το τρίτο Σάββατο κάθε μήνα, από τις 12:00-14:00, οι Μικρές Ιστορίες έχουν τη χαρά να φιλοξενήσουν ομάδες γονέων!

Με συντονιστή τον ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή Βαλάντη Χουτοχρήστο, συναντιώμαστε για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και τους προβληματισμούς μας σχετικά με την ανάπτυξη των παιδιών μας.

Πώς θα ωφεληθώ μέσα από μια Oμάδα Γονέων;

…Θα αποκτήσω την ευκαιρία να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου, ως άνθρωπος και γονιός….

…Θα συνειδητοποιήσω ότι δεν είμαι ο μοναδικός γονιός που αντιμετωπίζει δυσκολίες στη καθημερινότητά του…

…Θα μπορώ να ζητήσω βοήθεια από έναν ειδικό, αλλά και από άλλους γονείς- που σε παρόμοιες δυσκολίες -βρήκαν καλές λύσεις, και τώρα είναι εδώ για να μου τις προτείνουν…

…Θα έχω την ευκαιρία να βοηθήσω και εγώ κάποιους γονείς…

…Θα βάλω σε μια τάξη και σε μια σειρά προτεραιότητας τα προβλήματα που αντιμετωπίζω ως γονιός…Έτσι το ‘χάος’ θα αρχίσει να αποβάλλεται από τη ζωή μου…

…Θα έχω την ευκαιρία –σε οποιαδήποτε κρίσιμη στιγμή- να μιλήσω για κάτι που με απασχολεί (π.χ. πρόβλημα γάμου, οικονομική δυσχέρεια, ζητήματα άγχους ή θλίψης) κερδίζοντας τον σεβασμό και την αγκαλιά της ομάδας…

…Θα νιώσω ότι με αυτό τον τρόπο προσφέρω ένα δώρο…


Δηλώσεις συμμετοχής απραίτητες.

Κόστος: 45 ευρώ το μήνα.

Συντονιστής: Βαλάντης Χουτοχρήστος-Ψυχολόγος

Τόπος: ''Μικρές Ιστορίες''-

Δημητρακοπούλου 70, τ.κ. 11742

Κουκάκι

τηλέφωνο: 210 9227730

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου